تن لش !!!


نت های آشفته

باور کن از تلاطم امواج آشفتگی خسته ام ...

                        ای ف.ا.ح.ش.ه !

                         در آغوش من عرق شرمت را پنهان مکن ...

                                      تو را با هر نفس نفسی

                                             که میزنم

                                  با تمام وجودم دوست دارم !

                               بجای تمام دختران هرزه ای که

                                 قول دادند با من هم نفس باشند

                                                ولی

                             نفس نفس میزدند در آغوش دیگری ...

                 پ نت :  فاصله ات را با تن لش من رعایت کن !

                             حضورم در کنار تو بی خطر نیست ...

                             جسم بازنده ی مرا رها کن

                             رها ...

 



نظرات شما عزیزان:

غزل
ساعت14:43---26 اسفند 1392
چراهرچی زمان میگذره زمستون امسال تمومی نداره؟انگارخداهم زمان روگم کرده....فریادمیزنم گریه میکنم چرااااااااااااااااااااااااا چرااااااااااااااااااااا گریه های من هنوزبوی اونومیده چرااااااهنوزقلبم باسازاون اروم میگیره چرااون به غرورهای که شکست لبخندپیروزمندانه میزنه ومیگه نفربعد
پاسخ: دیگر سیگار را برای آرامش نمی کشم ؛ سیگار می کشم تا فقط به دود آن خیره شوم ؛ که آرام آرام محو می شود ... ای کاش اوهم این گونه آرام از زندگی ام محو میشد. یه دلشکسته ی دیگه ! نفر بعد ...


harf
ساعت8:27---10 اسفند 1392
سلام
وقتت بخیر
ممکنه تو یاهو ادم کنی باهات حرف بزنم؟


harf
ساعت22:01---8 اسفند 1392
سلام حروفچین


من رو تقریبا میشناسی.یه دخترم


اینایی هم که مینویسم بلاییه که سرم اومده و داره میاد.
پاسخ: Salam . Sare Hame Myad .Dar Har Surat Motasefam . Vali Che Balaie


harf
ساعت18:31---7 اسفند 1392
سلام

حالم از کلمه قول بهم میخوره

کسی که عاشقش بودم بهم قول داد ولی بهش عمل نکرد،از این کلمه متنفرم.

من شکست خورده و زخمی و شکسته

کمرم خم شده زیر بار جداییمون

به قول یه نفر که میگفت هیچی عشق اول نمیشه.من عشقمو از دست دادم،دلم به حال خودم میسوزه،ولی دوس ندارم کسی بهم ترحم کنه.

بجای نفرین و فحش بهش ،براش همیشه تا زنده ام دعا میکنمتک تک لحظه های زندگیم با یاد اون بوده و میمونه نمیزارم کسی قلبمو تسخیر کنه و جاشو بگیره

حالم از این دنیای نامرد بهم میخوره
پاسخ: Harfat hesabi Adamo mishkane . Age Eshghe Aval Khub Mibud Ke Dige Akhar Ya Vasati Nadasht Ke Began Behesh Aval ! Eshghe Aval Yani Gohi Ke Ta Tahesh Bayad Beri . Chun Mesle Batlagh Gereftaret Karde Va Rahi Vase Dorost Kardane Dele Shekastat Nadariyo Bayad Beri Soraghe Eshghe Vasato Eshghe Akhar


ملیسا
ساعت2:58---6 اسفند 1392
عالی بود
پاسخ: ohoooom


آنه شرلی
ساعت18:02---25 بهمن 1392
وااای حروف...این چیه خداییش؟چه حسیه؟

رنگش...زرد طلایی...اما..

هی خاکستری میشه...
پاسخ: chi begam


سحر
ساعت20:53---16 بهمن 1392
قشنگ بووووووووووووووووووود...!
پاسخ: khahesh sahar khanum


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: